Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Нова ПоштаВідправка замовлень з понеділка по п'ятницю . Усі замовлення , що надійдуть до 15:00 відправляються у той же робочий день. Ми відправимо ваше замовлення в будь-яке зручне та працююче відділення "Нової пошти"". Вартість доставки: за тарифами перевізника (попередню вартість доставки можна прорахувати під час оформлення замовлення). Оплата: під час отримання замовлення (наложений платіж). Термін доставки: 2-4 дні з моменту оформлення замовлення.
- СамовивізВи можете забрати замовлення після дзвінка менеджера: м. Київ, провулок Деревообробний 5, поштовий індекс 02000. Дата та час видачі: уточнюєиться менеджером. Оплата: під час отримання замовлення; на карту. Термін отримання: 1 день з дати замовлення (точна дата та час узгоджується з менеджером магазину).
- Адресна доставкаНаш кур'єр доставить ваше замовлення на вказану адресу у домовлені дату та час. Вартість доставки: від 500 грн. Оплата: готівкою під час отримання замовлення по повній передоплаті доставки. Термін доставки: 1 - 2 дні з дати замовлення (точна дата та час узгоджується з менеджером магазину
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата1. Кур'єр телефонує до Одержувача за 30-60 хвилин до прибуття за адресою, вказаною в експрес-накладній. 2. Доставка за адресою здійснюється до 21:00 у будні дні та у вихідні дні за спеціальним графіком Нової пошти. 3. При умові, якщо оголошена вартість від 15000 грн або замовлена послуга «Особисто в руки», Одержувачу необхідно надати паспорт. 4. Одержувач має право оглянути відправлення. З правилами огляду відправлення можна ознайомитись за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/inspection_rules.pdf
- Оплата на рахунокГУДИМ А. I. ФОП Код отримувача 2897214073 Рахунок IBAN UA913052990000026005046238102 в банку АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Гарантія:
🛡️ Гарантія та сервісне обслуговування
Усі товари, представлені на нашому сайті, сертифіковані на території України та підлягають гарантійному обслуговуванню згідно з умовами виробника. Обслуговування здійснюється в авторизованих сервісних центрах.
🔧 Як скористатися гарантією:
Зверніться до уповноваженого сервісного центру (контакти вказані на сайті виробника або в гарантійному талоні)
Надати:
гарантійний талон, заповнений без виправлень
документ, що підтверджує покупку (чек, накладна)
📄 Умови правильного заповнення гарантійного талону:
Чітко вказана модель та серійний номер
Дата продажу
Печатка магазину, де здійснено покупку
Підпис покупця
Заповнені корінці талону (за наявності)
У деяких випадках – фіскальний чек або інший документ
❌ Відмова у гарантійному обслуговуванні можлива у разі:
Неправильно заповненого або відсутнього гарантійного талону
Порушення умов експлуатації
Слідів стороннього втручання або ремонту поза авторизованим сервісом
Використання не за призначенням (наприклад, побутового виробу у виробничих умовах)
Виявлених слідів рідини, комах, пошкоджень від удару або зовнішніх чинників
Втрати або зміни серійного/IMEI-номера
Застосування неоригінальних витратних матеріалів або комплектуючих
🧩 Зверніть увагу: гарантія не поширюється на витратні матеріали (деталі, що мають обмежений ресурс і підлягають регулярній заміні згідно з інструкцією виробника).
Усі товари, представлені на нашому сайті, сертифіковані на території України та підлягають гарантійному обслуговуванню згідно з умовами виробника. Обслуговування здійснюється в авторизованих сервісних центрах.
🔧 Як скористатися гарантією:
Зверніться до уповноваженого сервісного центру (контакти вказані на сайті виробника або в гарантійному талоні)
Надати:
гарантійний талон, заповнений без виправлень
документ, що підтверджує покупку (чек, накладна)
📄 Умови правильного заповнення гарантійного талону:
Чітко вказана модель та серійний номер
Дата продажу
Печатка магазину, де здійснено покупку
Підпис покупця
Заповнені корінці талону (за наявності)
У деяких випадках – фіскальний чек або інший документ
❌ Відмова у гарантійному обслуговуванні можлива у разі:
Неправильно заповненого або відсутнього гарантійного талону
Порушення умов експлуатації
Слідів стороннього втручання або ремонту поза авторизованим сервісом
Використання не за призначенням (наприклад, побутового виробу у виробничих умовах)
Виявлених слідів рідини, комах, пошкоджень від удару або зовнішніх чинників
Втрати або зміни серійного/IMEI-номера
Застосування неоригінальних витратних матеріалів або комплектуючих
🧩 Зверніть увагу: гарантія не поширюється на витратні матеріали (деталі, що мають обмежений ресурс і підлягають регулярній заміні згідно з інструкцією виробника).